Vår fremgangsmåte
Når vi starter et prosjekt, det være seg baderom eller rehabilitering/renovering av bygg, er det viktigste å få et grundig overblikk over oppdraget, mulighetene og kundens ønsker. Vi starter alltid med en befaring hjemme hos kunden, der vi går igjennom prosjektet og vurderer potensialet og mulige løsninger.
Vi blir enige om omfanget, og setter opp et oversiktlig tilbud. Vi holder i de fleste tilfeller to møter på vårt kontor før arbeidet tiltar. Først et kontraktsmøte der vi formaliserer samarbeidsforholdet og reserverer tid. Da går vi samtidig gjennom alle valgene som kunden skal ta i forhold til møbelvalg, utseende og finish.
Noen uker før oppstart holder vi et detaljmøte der alle detaljer blir endelig bestemt, og korrektur blir sendt kunden før bestilling. Når byggingen tiltar, får kunden en egen arbeidende prosjektleder som er ute på byggeplassen hver dag.
Prosjektlederen sørger for kontinuerlig kundeoppfølging ved behov. Han koordinerer alle håndverkerne som hjelper til, og når prosjektet er ferdigstilt, gjør vi en sluttbefaring sammen med kunden, gjennomgår leveransen og viser kunden ulike vedlikeholds- og brukstips.